Bijna op weg! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Lisanne en Jacqueline - WaarBenJij.nu Bijna op weg! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Lisanne en Jacqueline - WaarBenJij.nu

Bijna op weg!

Door: liesenjacqinsuriname

Blijf op de hoogte en volg Lisanne en Jacqueline

31 Oktober 2011 | Nederland, Delft

Eindelijk is het zover! Na maanden naar dit moment te hebben uitgekeken zullen we aanstaande vrijdag dan echt gaan vertrekken naar Suriname. Het grote onbekende tegemoet!
Voor diegene die het nog niet weet, we zullen hier stage gaan lopen voor onze minor. We gaan in Moengo (dorpje met 10.000 inwoners ten oosten van Paramaribo)een bakkerij gaan bouwen met een heuse steenoven.
Natuuuurlijk zullen we ook allemaal leuke dingen gaan doen, maar eerst zullen we nog even de tentamens moeten afronden, kamers in moeten pakken, laatste inkopen moeten doen, tas in moeten pakken, afscheid nemen.. En dan, op naar de zon!
Hier zullen we al onze spannende avonturen aan jullie laten weten zodat jullie een beetje mee kunnen genieten.

Liefs, Lies en Jacq

• 31 Oktober 2011 - 14:58

Marga:

Heel veel plezier allebei. We zullen jullie verhalen allemaal lezen en meegenieten.

• 31 Oktober 2011 - 15:06

Ken:

Hey Lisanne,
    wat gaaf dat je weer op reis gaat! Suriname, niet slecht hoor! Het klinkt als een mooi project en een uitdaging. Veel plezier, ik hou het in de gaten!
    Gr, Ken

• 31 Oktober 2011 - 15:17

Linda:

Lieve zus!
    Maak er een super tijd van in Suriname!! Vergeet niet dat wij allemaal stik jeloers zijn dat jullie de hele winter overslaan ;) Enjoy!!

Veel liefs! Xxxxx

• 05 November 2011 - 10:08

Vader Jaap:

nou wat een tranendal op schiphol.

kom op dames maak er wat van.

heel veel plezier

groet vader jaap

• 05 November 2011 - 17:30

Mama Liesbeth:

Hee meiden,
    bevalt de hitte van Suriname en zijn de lakentjes en handdoeken al gekocht voor in jullie nieuwe huisje? Maak het er maar snel gezellig. xxx

• 05 November 2011 - 19:24

ElThom:

Ha meiden,
    en, hoe warm is 't in de tropen? veel dunne shirtjes en korte broeken, of zijn die uit de mode?
    heel veel plezier en natuurlijk ook veel leren, dat zouden we haast vergeten!
    We gaan jullie volgen.
    Groetjes, XX